neoTECH ERP Η επιλογή εγκατάστασης ενός νέου μηχανογραφικού συστήματος απαιτεί οργάνωση, εμπειρία, επαγγελματισμό, μεθοδικότητα και τεχνογνωσία. Η επιλογή της neoTECH εγγυάται την ιδανική υλοποίηση οποιουδήποτε έργου. neoTECH ERP

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

Οι επιτυχημένες συνεργασίες δημιουργούν προστιθέμενη αξία και βελτιώνουν τη λειτουργία κάθε επιχείρησης. Συνεργαστείτε μαζί μας και αποκτήστε νέα δυναμική :

Μπακιρτζής Χρήστος

Client Services Director

T: +30 2312 202 400
E: chris@neotech.gr

 

Μία εμπορική λύση βασισμένη σε κάποια πλατφόρμα software συνεπάγεται αρκετά συνυφασμένα κόστη, πέρα από το αρχικό κόστος «αγοράς» του λογισμικού. Τα κόστη αυτά πρέπει να συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής της ιδανικής λύσης.

Το software για να λειτουργήσει απαιτεί

·       - την  κατάλληλη υποδομή hardware και δικτύου (πχ. Server και σταθμούς εργασίας, εκτυπωτές, εργασίες δικτύου(καλωδιώσειςκτλ)),

·        -την παροχή υπηρεσιών από εξειδικευμένους σε αυτό μηχανογράφους και τεχνικούς. Οι υπηρεσίες αφορούν σε
Μελέτη του έργου και ιδανικό σχεδιασμό πλάνου εργασιών
Εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία
Εκπαίδευση χρηστών και administrator
Υποστήριξη & επίλυση προβλημάτων και νέων απαιτήσεων


Το Συνολικό κόστος Ιδιοκτησίας (Total Cost of Ownership) μίας λύσης ERP, περιλαμβάνει το κόστος του εγκατεστημένου software και τα συνολικά κόστη για τα επόμενα (τουλάχιστον) δύο έτη, χρόνος όπου τα πραγματικά κόστη συντήρησης, αναβάθμισης και βελτιστοποίησης της εφαρμογής γίνονται αισθητά στην επιχείρηση.

Το Synergy ERP της Synergy  παρουσιάζει ένα από τα χαμηλότερα Συνολικά Κόστη Ιδιοκτησίας σε σύγκριση με τα ανταγωνιστικά πακέτα ERP της Ελληνικής Αγοράς. Συγκεκριμένα :

 

Synergy hardware
Synergy Hardware

  • Το Synergy ERP απαιτεί μία RDBMS (σχεσιακή βάση δεδομένων) ως το αποθηκευτικό μέσο για τα δεδομένα που παράγει και διαχειρίζεται. Synergy  συνιστά τα δύο επικρατέστερα RDBMS brands (MS-SQL 2005 ή μεταγεννέστερο και Oracle v9.02 ή μεταγεννέστερο) χωρίς κανένα χαρακτηριστικό των εφαρμογών και υπηρεσιών της να προκρίνει περισσότερο ή λιγότερο την μία ή άλλη επιλογή. Για εγκαταστάσεις έως πέντε (5) ταυτόγχρονων χρηστών τότε μπορεί άνετα να εγκατασταθεί και το MSDE.
    Ειδικά σε επίπεδο aplication-database server οι απαιτήσεις είναι ελάχιστες επιτρέποντας τη λειτουργία ακόμα και σε απλό υπολογιστή με 512MB μνήμη και 2GB ελεύεθερο χώρο στο σκληρό δίσκο .

Synergy clients
Synergy Clients(σταθμοί εργασίας)


  • Η εφαρμογή Synergy ERP είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένη και βασισμένη στην τεχνολογία TCP/IP με N-Tier αρχιτεκτονική. Αυτό συνεπάγεται την πλήρη εκμετάλλευση μίας απλής σύνδεσης μέσω internet του απομακρυσμένου σταθμού με τον server, χωρίς την παρεμβολή Terminal server ή άλλης εφαρμογής host-remote. 
    Το μητρώο συστήματος (registry) του υπολογιστή client δεν επηρρεάζεται από το Softone ERP. Αυτό σημαίνει σημαντική βελτίωση της ταχύτητας εγκατάστασης και λειτουργίας σε κάθε σταθμό εργασίας.

Synergy Update
Synergy Updates(αναβάθμιση σε νέα έκδοση)

Λύσεις όπως το LiveUpdate παρέχονται από όλους τους ISV της ελληνικής αγοράς. To Synergy ERP μηδενίζει την πολυπλοκότητα απαιτώντας την αντικατάσταση μόνο τυου φακέλου της εφαρμογής χωρίς καμία άλλη διαδικασία ακόμα και σε όλους τους σταθμούς εργασίας του τοπικού δικτύου.

Synergy Office
Synergy <-->Microsoft Office

Πόσο φιλική είναι η εφαρμογή σας με τη σουίτα του Microsoft Office και με τρίτες εφαρμογές. Το Synergy ERP επιτρέπει την εξαγωγή οποιασδήποτε εκτύπωσης σε Excel και Word. Παρέχει τη δυνατότητα εισαγωγής απευθείας από Microsoft Excel σε λίστες δεδομένων χωρίς καμία πρόσθετη διαδικασία! Προσφέρει τη δυνατότητα εισαγωγής επαφών από Outlook και λειτουργίας του τελευταίου ως Dekstop της εφαρμογής.
Η απόλυτη συνεργασία με τη σουίτα Microsoft Office!